x x x

Nowy szablon na blogu Nieesia25 czyli mój debiut graficzny :)



Grafika komputerowa była zawsze dla mnie przyjemnością. Stworzenie tak naprawdę czegoś wielkiego gdy zaczyna się od pustej kartki jest ogromnym motorem napędzającym do dalszej pracy. Jednak muszę Wam się do czegoś przyznać... nie studiowałam informatyki ani tym bardziej grafiki, nie odbyłam żadnego kursu. Wszystko czego nauczyłam się jeśli chodzi o programy graficzne jest moją ciężką pracą.
Dziś chciałam Wam zaprezentować szablon na blogu pewnej przesympatycznej blogerki i youtuberki a mowa tu o Agnieszce znanej jako Nieesia25.


Nowy szablon na blogu Nieesia25 | Grafika



Aga chciała bardzo prosty i klasyczny szablon z drobnymi akcentami fioletu. Dlatego też w roku nagłówka występuje sam napis - który moim zdaniem nadaje elegancki wygląd stronie. Aby wszytko nie wydało się nudne i szare z boku strony pojawiło się uśmiechnięte zdjęcie Autorki!
Bardzo zaskoczył mnie Wasz odzew w związku z samą zmianą szablonu. Dostałam sporą dawkę wiadomości z prośbą o stworzenie dla Was spersonalizowanego projektu lub pomoc przy jego edycji.
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do zakładki PORTFOLIO lub do specjalnie przygotowanych dla Was postów graficznych, do których linki zostawiam poniżej.

Jak stworzyć idealny szablon na bloga?

Upiększ bloga na wiosne! - darmowa grafika do pobrania dla każdego z Was!


Postaram się aby w najbliższym czasie pojawiło się więcej postów graficznych. Kolejny już za kilka dni!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz