x x x

Fajna piątka - Marzec



W tym miesiącu do fajnej piątki zawitała wiosna. Ja jak sami za chwile zobaczycie zarówno zdjęcia jak i linki są  mocno inspirowane słońcem i naturą i świeżością.
Zauważyłam, że komponowanie takiego zbioru jest dla mnie ogromną przyjemnością i o dziwo właśnie ten rodzaj wpisu tworzy mi się najszybciej.



Pięć najbardziej inspirujących zdjęć miesiąca: 

1. Wzorzyste spodnie: wiosna zawitała w pełni. Zawsze marzyły mi się spodnie z jakimś ciekawym nadrukiem. Problem jest w tym ze kompletnie nie miałabym do czego ich założyć.
2. Inspirujący manicure: serdecznie polecam Wam stronę Artnail na Facebooku. Jeśli nie macie pomysłu na paznokcie zerknijcie tam. W prawdzie większość wzorów będzie praktycznie niemożliwe do odtworzenia dla normalnego człowieka i tak fajnie jest się czymś zainspirować i przerwać odwieczną nudę na paznokciach.
3. Smaczny bukiet: zawsze kiedy patrze na to zdjęcie mam wrażenie, że smaczniejszych słodkości chyba nie można sobie wyobrazić.
4. Przepiękne zdjęcie Ani Muchy i choć prawdopodobnie jest to ustawka sama chciałabym tak pięknie wyglądać mając dwójkę dzieci.
5. Sprytny organizer: jakiś czas temu w Biedronce można było znaleźć bardzo praktyczne organizery na kometki i biżuterie za całe 10 zł! Ja niestety przypomniałam sobie o tym za późno gdyż było już 2 tygodnie po promocji, jednak ku mojemu zdziwieniu udało mi się taki jeden znaleźć!

Pięć linków które zainspirowały mnie w marcu:

1) Wspaniałe wideo pokazujące okrucieństwo dorosłych ludzi oczami dzieci. 
2) Koniecznie przeczytajcie post o cudownej historii miłosnej na blogu jest-rudo która zainspirowała nie tylko mnie do walki o własne szczęście.
3) Jakiś czas temu pisałam dla Was o moim rankingu lubionych seriali (link). Niestety wszystkie skończyłam już oglądać i poszukiwałam czego nowego. Pozytywnie zaskoczył mnie serial Bandshee, który jest zupełnie nie w moim typie. Jednak poczekajcie do 2-3 odcinka, później jest coraz ciekawiej :)
4) Film dla wszystkich właścicieli czworonogów. Jeśli i wy jesteście ciekawi co Wasz pupil robi gdy Was nie ma w domu koniecznie zerknijcie.
5) Najbardziej dla mnie inspirujący są inni blogerzy. W tym miesiącu pokochałam blog Agata ma nosa. Za cudowną grafikę, podejście do estetyki i niesamowite wyczucie smaku. 


1 komentarz: