x x x

Niedziela dla włosów (1)






Po dłuższej przerwie zapraszam Was na niedzielę dla włosów.
Parę miesięcy temu wybrałam się do fryzjera na wyrównanie kolorów na włosach. Zależało mi na tym aby powrócić do naturalnego koloru. Dzięki temu udało mi się nie farbować włosy przez 3 miesiące!

Niedzielę dla włosów zaczęłam od nałożenia oleju. Była to mieszanka oliwy z oliwek połączona z oliwką Baby Dream. Na skalp nałożyłam rozcieńczony olejek lawendowy. Jest to świetny sposób na przetłuszczające się włosy, łupież czy wypadanie włosów.

Po około 2 godzinach umyłam włosy odżywką Kallos crema al latte i po raz pierwszy nałożyłam odżywkę Timotei moc i blask.  Po spłukaniu odżywki zabezpieczyłam końcówki Jedwabiem w płynie z Green Pharmacy. Włosy pozostawiłam do wyschnięcia. Dzisiaj udało mi się nie używać suszarki.

Efekt? Włosy jak zwykle się pokręciły ale udało mi się uzyskać podobny efekt jak z użyciem dyfuzora. Niestety w dalszym ciągu się puszą... Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć moje włosy jeszcze przed rozczesaniem. Na drugim już po.

Wyświetlanie 20150222_154137.jpg

2 komentarze:

  1. Podziwiam za chęć powrotu do naturalnego koloru, włosy na pewno będą wdzięczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chciałabym wrócić do naturalnego koloru ale u mnie nie ma szans. Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń