x x x

Marzenia włosomaniaczki



Witajcie! Podsumowując moje ostatnie wydatki stwierdziłam, że najwięcej wydaje na kosmetyki i akcesoria do włosów :) Postanowiłam więc zrobić krótką, ale sensowną listę której będę się trzymać.



1. Szampon aloesowy Equilibra - delikatny szampon do codziennego stosowania - kupię gdy wykończę wszystkie szampony które mam w domu (Timotei złote refleksy, Pantene nawilżający, Ziaja szampon intensywne wygładzanie, Eva szampon siła zioł)
2. Rosyjski balsam na kwiatowym propolisie - do mycia włosów odżywką. Moje włosy uwielbiają ten sposób i bardzo dobrze sprawdzał się do tego Kallos al latte ale niestety proteiny mleczne nie pozwoliły mi na dłuższe stosowanie.
3. Maska nawilżająca, Bioetika - za bardzo zachęcający skład i pojemność! Kupię ją gdy wykończę maskę Kallos Silk która mi się zupełnie nie sprawdziła!
4. Odżywka Garnier Oleo Repair - kiedyś przeczytałam bardzo pochlebną recenzję i od tego czasu za mną chodzi :). 
5. Olejek mythic oil do zabezpieczania końcówek zamiast Elfa, Green Pharmacy, Jedwab w płynie.
6. Ciekawe ozdoby do włosów. 

Na powyższych pozycjach najbardziej mi zależy. Ale zrobiłam jeszcze drugą skromną listę.

MASKI:
- Przepisy Babci Agafii, Maska do włosów drożdżowa na pobudzenie wzrostu. Cena: 20zł / 300ml
- Laboratorium Pilomax, Henna Wax, Regenerująca maska do włosów jasnych. Cena: 19,90zł / 240g
- Maska Gloria, Malwa. Cena 5 zł/ 240 ml
- Biała Glinka i Ekstrakt z ryżowych otrąb. Cena: 26 zł / 500 ml

OLEJE
- Olej z pestek śliwki
- Olej ze słodkich migdałów

INNE
- Apteczka Agafii - aktywne ziołowe serum przyspieszające wzrost włosów

DIY
- Spray rozjaśniający włosy z cytryną / korzeniem rzewienia
- Kozieradka na wzmocnienie cebulek i porost włosów
- Nawilżający spray aloesowy
- Wygładzająca maska majonezowa
- Maska drożdżowa na przetłuszczające się włosy
- Maska ze skrobi ziemniaczanej
- Płukanka z hibiskusa na złote refleksy
- Płukanka z lipy i siemienia lnianego
- Zmiękczająca płukanka z piwa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz